12. syyskuuta 2007

Seikkailu kutsuu toisia.

Blogiin tuli tauko, koska minulla oli vieraita. Ja kauhea kiire.

Koko viikko on ollut melkoista paahtamista, ja tulee olemaankin. Sohvallani nukkui kolme yötä tuollainen vaaaanha kaveri nimeltä Jaakko, ja vikan yön myös toinen vaaaanha kaveri Teemu. Pojat olivat lähdössä Tampereelta Ryanairilla kohti suurta seikkailua: kiertelemään Euroopassa tarkoituksenaan olla palaamatta ainakaa ennen ensi kesää. Nyt he ovat jo Saksassa.

Olen käsittämättömän kateellinen, vaikken tahtoisikaan seikkailla täsmälleen samalla metodilla kuin he (nollabudjetti ja telttailu eivät ihan sovi mulle). Huoh. No, vielä enemmän olen ehkä iloinen siitä, että edes joku pääsee juuri nyt tyydyttämään lähtöhalunsa. Minun lienee pakko gradun valmistumisen jälkeen, koska eihän tästä haikailusta tule mitään.

Pitäis nukkua ja aamulla taas herätä tekemään töitä. Tätähän tämä nyt on: yliopistolla pitäisi ehtiä käydä ja gradukirjallisuutta kerätä, enkä silti ole vielä saanut aikaiseksi vähentää töitä melkein yhtään. Joka viikko ajattelen, että tehdään nyt vielä tämä viikko vanhaan malliin. Ja/tai minulle tarjotaan viime hetkellä kaiken päälle jotain kivaa työtä, jonka ajaudun ottamaan, kun se on kiva. Puhhuh.

Ei kommentteja: