4. helmikuuta 2009

Ihan tiedoksi, että vaikka täällä ei tapahdu mitään...

...olen kyllä kirjoitellut blogeja.

Buffysta. Tallentavasta digiboksista. Britannian Euroviisusta, Webberistä ja Ricesta. Iloisesta Shakespeare-uutisesta. Aloittelijaystävällisistä musikaaleista. Lukemastani Shakespearen elämäkerrasta.

On siinä jo asiaa kerrakseen.

Noin muuten olen esimerkiksi ahertanut Star Trek -leffojen parissa. On kiinnostavan absurdi elämys katsella kuusi ekaa satunnaisessa järjestyksessä (johon en voi vaikuttaa). Neljä jo nähty: I, IV, III, VI.

Onnea vaan, Star Trek -ihmiset. Olen minä sen verran kiinnostunut, että saitte lisäkatsojan toukokuun uudelle leffalle.

2 kommenttia:

Ilona kirjoitti...

Ootko muuten kattonu Star Trekejä aiemmin? Mä en ois uskaltanu ottaa käännettäväks, koska tiedän niistä tasan Spokin... Oon varma, että mut ois saman tien lynkannu joku Star Trek -faniryhmä, koska oisin käyttänyt ihan vääriä termejä :D

Anne kirjoitti...

En oo mitenkään erityisen paljoa kattonut. Muistaakseni sitä Next Generationia joskus lapsena, ja tätä sukupolveakin näköjään joskus, koska tiesin hahmot.

Mukana tuli poikkeuksellisen hyvät sanastot aiemmista projekteista. Muuten oliskin ollut turhan työläs keikka. Vaikka löytäähän noiden faniryhmien termejä netistä.

Tiesin, että tykkään tänsuuntaisista jutuista, joten houkutteli, vaikka arvasinkin haastaviksi. On pitänyt tutustua Star Trekiin jo kauan.