25. syyskuuta 2007

"Maanantaina." "Viimeistään."

Joopa joo.

Ihan kamala kiire juuri nyt. Töitä, gradua, kaikkea. Turussa meni ihan kivasti. Thorin vasara oli kammottavan huono musikaali ihan hyvällä toteutuksella. Minusta on aina niin ihana olla teatterissa, että käteen jäi hirvittävistä epäkohdista huolimatta enemmän positiivista kuin negatiivista tunnelmaa. Moni kaveri saattoi olla eri mieltä, mutta itsepä uskaltautuivat mukaan :D

Blogeja olis kiva päivittää, mutta saa nähdä, koska ehdin.

2 kommenttia:

Minni Kuisma kirjoitti...

Vastasin sulle jo oman blogini kautta.. mutta vielä varmuuden vuoksi tännekin, kun vähän liittyy aiheeseen. Olen menossa viikonlopuksi Kotkaan ja oon maanantaihin asti, kun maanantai on mulla vapaapäivä. Kokouksia mulla on viikonlopun aikana kolme ja ihmisiä nähtävänä, mutta eiköhän mekin jostain yhteinen ajankohta löydettäis. Ootsä maanantaihin asti Kotkasssa vai lähetkö takas jo sunnuntaina?

Anne kirjoitti...

Vastasinkin jo, sun blogissa :) Mutta kirjoitetaan nyt tännekin. Olen Kotkassa (ensin tosin pe-la äidin ja iskän mökillä) ainakin sunnuntaihin, periaatteessa voin olla pitempäänkin jos on syytä. Mulla ei taida olla ensi viikolla yhtään tuntia yliopistoa. Työt voi tehdä Kotkassakin.

Toivottavasti löytyy yhteinen aika...