15. helmikuuta 2007

Projekti etenee...

Tänään olen lähinnä soheltanut kiireessä ympäriinsä, mutta äsken ehdin vähän miettiä blogijuttujakin. Tajusin, että ylivoimaisesti mielekkäintä on jakaa blogi vielä useampaan kuin kahteen osaan. Siten voin tägittää (kääntäjä käytää hyvää suomea, päivää vaan... en jaksa nyt miettiä parempaa sanaa) asioita ylivoimaisesti mielekkäimmin. Olen asiasta melko satavarma testailtuani vaihtoehtoja kulissien takana.

Tällä hetkellä ajattelin erillistä elokuvapäiväkirjaa, musikaalipäiväkirjaa ja lukupäiväkirjaa (joista kaikkia ei päivitettäisi päivittäin tai edes viikoittain)... ja sitten joko omaa telkkarille tai jonkinlaista "telkkari + sekalaiset" -linjaa. Tai omaa telkkarille ja lisäksi sekalaista "Anne intoilee" -blogia. Tai sitten intoilu voisi kuulua kuulumispäiväkirjaan. Hmm. Tämä on vielä vähän auki. Heh. Voisko olla monimutkaisempaa?

Sen leffajutskan saan varmasti toimimaan päivän, parin sisällä. Siihen on suurin hinku, koska olen jo katsonut uusiakin... Siitä pitäisi tulla selkeä, toimiva ja järkevä. Olen tyytyväinen keksimääni systeemiin.

Järjestelmähullu, se olen minä.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hih, kohta sulla on 100 eri blogia.. :)

Anne kirjoitti...

Oho, unohdin vastakommentoida. Joo, niin onkin :D

Tai ei toivottavasti sentään sataa. Ajattelin pitäytyä niissä viidessä (kuulumiset, elokuvat, tv, musikaalit, kirjat). Niihin pitäisi mahtua kaikki asiat. Päätin jakaa asiat niin tajuttuani, millaisia postien luokittelumahdollisuuksia se avaa. Juupa juupa juu.

nowkku kirjoitti...

Tervetuloa Bloggeriin! :)

Anne kirjoitti...

Kiitos :)